Home » , , , , , » Kongen og jeg (1956) Complete Full

Kongen og jeg (1956) Complete Full

Watch Full Movie Kongen og jeg in Top Quality. Full Movie Streaming Kongen og jeg in High Definition Quality. Play Streaming Kongen og jeg in High Definition Format. Complete Movie Kongen og jeg in HD Video. Full Streaming Kongen og jeg in HD Quality.


You get an extensive beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : Italiano, English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,IT,
  • Cast af film :Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Martin Benson (Kralahome), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Carlos Rivas (Lun Tha), Rex Thompson (Louis Leonowens), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Rita Moreno (Tuptim), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Terry Saunders (Lady Thiang), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Alan Mowbray (Sir John Hay)

0049408

Kongen og jeg is the most effective film manufacured by Twentieth Century Fox Film Corporation, using beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and greatest bedste skuespillere.

Should you have bother to quest for Film efter titel Kongen og jeg, you are on the ideal websted. Her kan du keep your eyes open for gratis eller downloade det from your own mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You can ur scores of nyeste filmtitler without charge ved at registrere currently being a medlem. You exclusively tager two mins to enroll as well as enjoy a lot of nyeste film for nothing

... Watch Streaming Kongen og jeg in Best Quality 720p ....




Art Direction : John DeCuir, Director : Walter Lang, Costume Design : Irene Sharaff, Director of Photography : Leon Shamroy, Screenplay : Ernest Lehman, Original Music Composer : Richard Rodgers, Producer : Charles Brackett, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Novel : Margaret Landon, Set Decoration : Paul S. Fox, Hairstylist : Helen Turpin, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Makeup Artist : Ben Nye, Editor : Robert L. Simpson, Assistant Director : Eli Dunn, Musical : Oscar Hammerstein II, Set Decoration : Walter M. Scott
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg fuldt længde og har den url til dette film Kongen og jeg in Best Look Video Format.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

You've just seen the movie categories Action / Drama / Familie / Komedie / Kriminalitet / Romantik titled Kongen og jeg (1956) Complete Full. You can bookmark this page with the URL http://tilrangeretfilmmusik.blogspot.com/2017/07/kongen-og-jeg-1956-complete-full.html. Thank you!
Kongen og jeg (1956) Complete Full 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Til Rangeret Film Musik - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger